עיריית תל אביב-יפו השיקה מערכת מקוונת לרישוי עסקים

אגף רישוי עסקים השיק  שירות חדש וראשון מסוגו בישראל המאפשר לכלל בעלי העסקים – חדשים וקיימים, לנהל באמצעות האתר העירוני של עיריית תל אביב את כל הליך הבקשה לרישיון עסק בשקיפות מלאה ובצמצום לוחות זמנים לטיפול.

מדובר על שירות הפועל בכל שעות היממה ומאפשר קליטת מסמכים, הזנת תכניות תקינות, מתן שירותים מרחוק, שקיפות מלאה תוך צמצום  לוחות הזמנים, תשלום אגרה וקבלת אישור הגשה.
כיצד זה עובד?
ההגשה המקוונת מאפשרת לבעל העסק להגיש את הבקשה ולצפות בסטטוס ובאופן טיפול עורך התכנית שמעסיק בבקשתו, באופן מקוון. בנוסף, כלל המסמכים הקשורים לבקשתו נמצאים לשירותו בכל רגע נתון.
הליך הגשת הבקשה באופן מקוון מצטרף לרשימת שירותים מקוונים  נוספים ברישוי עסקים הפועלים בעיר תל אביב-יפו: זימון תור מראש, ביצוע תשלומים, בקשה למידע מוקדם, בדיקת סטטוס רישוי עסקים, מיפוי עסקים  בעלי רישיון או היתר זמני במפות ה GIS ועוד. בעתיד הקרוב אנו צופים צמצום לוח זמנים לטיפול בבקשה לרישיון עסק באמצעות המערכת המקוונת, זאת כמובן במקביל לרפורמה שהעירייה מבקשת לקדם בתיקוני חקיקה.

החל מ-1 ליוני 2018 הגשת בקשות נעשית בצורה מקוונת בלבד. 

המערכת מיועדת לשימושם של בעלי עסקים ובעלי עניין מטעמם, כגון שותפים, ועורכי תכניות העובדים בשירות בעלי עסקים.

כיצד זה עובד?

ההגשה המקוונת מאפשרת לבעל העסק להגיש את הבקשה ולצפות בסטטוס ובאופן טיפול עורך התכנית שמעסיק בבקשתו, באופן מקוון. בנוסף, כלל המסמכים הקשורים לבקשתו נמצאים לשירותו בכל רגע נתון.

לרשות אלו שיתקשו עם ההליך המקוון יפעל מוקד תמיכה כפול:
1.         מוקד תמיכה טכנית – יספק מענה לשאלות טכניות, בטלפון: 03-7247808
2.         מוקד תמיכה מקצועית – יספק מענה לגבי סוגי בקשות לרישיון, סוגי עסקים, מהויות, סטטוסים, בטלפון: 03-7244600

מצ"ב סירטון הדרכה קצר בנושא:

.

נושאים קשורים

שינוי גודל גופנים